Friday, March 03, 2006

babaúszás

Ma kivételesen én vittem Timurt az úszásórára, mert az apja borkóstolón volt. Persze magyar borokat iszogattak, mi mást? Megismerkedett a papa egy pár cimborával, akik magyar borokat importálnak Hollandiába. Most kezdték az üzletet és az egyik lakásán volt a rendezvény. Szerintem nagyon időszerü a dolog, mert kiváló, minőségi áru viszonylag olcsó áron. Én most sajnos nem élvezhetem az ízeket a szoptatás miatt.

Na, elkalandoztam. Szóval ma én úsztam Timurral. Kicsit késtünk, mert meglátogattuk a papát a borivászaton. Bemutatkoztunk az ottlévőknek és utána angolosan távoztunk. Minden új volt az úszásórán és mire mindent megtaláltam egy kis idő elment. Itt levenni a cipőt, utána egy helyen én öltözhettem át, egy másik helyen Timurt tudtam levetkőztetni, aztán lassacskán a csoportot is megtaláltam. ...Csak a köszöntésről maradtunk le. Timur nagyon jól érezte magát a vízben, annak ellenére, hogy egy kicsit vacogott (a foga még nem). Azt hiszem nem tartottam rendesen a víz alatt. Sokat kalimpált, de nagyon szépen felhasalt a vízre és a hónaljánál fogva húztam ide-oda. Ez ment a legjobban. Aztán a fejére egy vödörrel vizet öntöttünk. Ennek már nem annyira örült, de nem zendített rá.

Egy kicsit én is ideges voltam, mert késtem, meg minden új volt. A dalokat sem ismertem, csak lalalaláztam a többiekkel. Ennek ellenére nagyon jó volt. Látszott Timuron, hogy nagyon élvezte. Nézte a többi babát míg a tanár magyarázta a következő gyakorlatot, majd miközben úsztattam más szülők kamerájába vigyorgott, nagyon vagányan viselkedett (mint az apja :)). Szinte ő a legidősebb a csoportban, ez a 2-5 hónapos korosztály. Aztán itthon fél óráig evett, majd mély álomba merült. Már napok óta nem aludt eleget, így remélem most sikerül kipihennie magát.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home